Telia och LG

Nu har jag varit nere i Telia butiken, det var den trevliga killen som hjälpes oss i dag. Vi förklade för honom vad som hade hänt denna gången och han bara skratta. Dom senaste gångerna är det han som har hjälpt oss så han försod att vi var irriterade. Han kunde tyvärr inte göra något förutom att jag slapp betala avgiften och så gav han oss nummret till LG där vi själva fick söka kontakt och berätta vad som hade hänt med telefonen. Andreas ringsde och pratade med någon på LG han sa att det var ju självklart att den skulle reklameras och det skulle den ha gjort tredje gången. Så det var bara att vända och lämna in telefonen igen. Denna gången var det sen bitcha tjejen som hjälpte oss, undra om hon någon sin ler? Telefonen är iaf i väg skickad ännu en gång och för hoppningsvis så ser jag aldrig mer den igen!

Jag hade fin besök i butiken också, Fredrik och lilla söta Amélie har varit här. Hon är så söt. På lördag blir det även att följa med på Calypso i Alingsås. Frieda ska göra sin debut efter Amelie kom till världen! :)

På åtesende kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0