Torsdagen den 5 Juni

Det var en mysig kväll i går, vi var ute och provade den nya motron till båten dem gick som en pärla, nu går den nästan för fort. Sen senare på kvällen tog vi oss en kvällsdopp. Klockan 21,00 på kvällen var det 21 grader i vattnet. Underbart!

Fick ett ubergulligt sms av min "lillasyster" i natt, jag hade skickat henne ett halsband en ängel fick hon. I dag tar hon studenten. Samma datum som jag tog studenten för ett år sedan. Den tjejen kommer att gå långt i livet, bara hon släpper alla måsten. Jag tycker så fruktansvärt mycket om dej Johanna!

Denna dag kommer att bli tok lång, i dag tar dom studenten i Borås och det är dagen före Sveriges nationaldag lär väl inte vara allt för många kunder här och jobbandreas är ju fortfarande inte här. Tråkigt.

I kväll kommer Jenny, Jonas och Hanna hem till oss jag hoppas att Larsson oxå kommer. Blir lite grillat och kíllarna skulle fixa bromsarna på bubblan. För i morgon bär det av till Bugrun!


På åtesende!

Emma


Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

ha en bra dag! (:

2008-06-05 @ 08:42:59
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0