Helgens bravader!

Helgen har varit kanon, på torsdags kväll kom det två bubblor hem till Mjöshult med Jenny, Jonas och Hanna i. I Mjöshult var det uppvärmning och bilfixning. Vi grillade och provsmackade med ölen och Cidern. Mamma och Eric tittade även dom förbi, vi tog även en kvällsdopp! Trevligt!

På Fredagsmorgon bar det i väg till Mantorp. Vi mötte upp Johannes på någon bro mitt i ingenstans! Resan gick bra, det gick inte tok fort men vad förväntar man sig när man åker bubbla och har en husvagn efter sig? Alla bilar höll iaf även fast jonas bil fick för sig att spruta ut sig en massa rök och att Andreas soppakran stängde av sig. Men vad är det för problem om man jämför med förra årets bravader?

Helgen blev iaf kanon, vi hade dunder väder och massa trevligt folk.

Nu är det tisdag och jag är fortfarande tok sliten, det tar på än att vara borta på sånt här. Även fast husvagnen var med så sover man så jävla dåligt när man är ute så dära. Nä tacka vetja min säng! :)

I går såldes även Forden till Herr R. Lite sorligt, jag gillar Forden!

På återseende kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej älskade Emma!! Tack för en kanonhelg!! Nu börjar jag känna mig som jag gjorde förra sommaren. Glad!! Puss och kram

2008-06-10 @ 19:10:08
Postat av: sofie

tack så mycket. Det ska jag göra :)

2008-06-11 @ 11:33:41
URL: http://sofiethorild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0