Flyttat

Nu har min blogg blivit flyttat. Ser ju ungefär lika dant ut som det andra. Hade vart roligt om dom ändra lite granna, lite nya designer oså dära.

Jag tror att jag är sjuk, mår hur konstigt som helt. Mår illa och är yr. Inget roligt alls, fy bubblan. Ringde hem till mamma Fredrik låg vist hemma och mådde dåligt han oxå. Något som går? Jag har vart sjuk en massa gånger sen jag började jobba. Undera om man skulle uppsöka en läkare kanske? Googlade lite förut om kom fram till att jag troligtvis ha massa hemska sjukdomar.

När jag kommer hem ska jag ta och städa ur husvagnen för på fredag bär det av till Mantorp park och Bugrun! Roligt.Det är verkligen något jag ser fram emot!

Familjen på Myren har fått kattungar, 6 små söta svarta kattungar! Vi lär inte våga åka och hälsa på då har vi nog med oss allihopa hem sen! :D

Ta hand om er!

Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du kryar på dig! Jag har också vart sjuk massa det senaste.. vi är likadana du o jag, alltid sjuka hela tiden :) Nästa vecka åker jag hem och är hemma en hel vecka, då kanske vi kan ses någon dag? Massa kramar

2008-06-03 @ 15:33:09
URL: http://mmalin.blogg.se/
Postat av: Mamma Tina

Jag är nog knäpp men va då flyttat?

2008-06-04 @ 04:22:19
URL: http://forsmarkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0