En dag på jobbet.

I morsses var jag arg, riktigt arg. Bilen gick itne att få upp och efter en massa slit så fick vi upp bilen. Sen satt isen sten hård fast på rutan. Då jag stod och skrek på isen erbjöd sig min underbara pojkvän att köra mig. Det var snäll! Så nu får han vänta en timme  i stan på mig när han slutar, men i detta fina väder kan ju inte det vara så jobbigt.

Jag var och träna i morses. Skönt. I och för sig har jag tränat varje vardags morgon nu i snart 3 veckor. SKÖNT! Det är helt klart värt det att gå upp tidigare för att gå och träna. Jag märker att jag mår mycket bättre och kilona kanske börjara försvinna med. Ännu bättre!

I dag när jag kommer hem ska jag börja greja i gästrummet. Vi köpte två nya hyllor dit i söndags. Så nu ska mina böcker upp! Dom ligger fortfarande kvar i lådan!


hejsan svejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0