Skärtorsdagen

Dom köpte bilen i går! :) så nu ska vi börja kolla på en liten röd bil åt mig. :)

i dag var det jätte jobbigt på gymmet, hade noll motivation och allt var bara sjukt jobbigt. men jag gick mina tretio minutrar på bandet och körde lite armar och mage. Det var iaf bättre än att ligga hemma i sängen.

Nu måste jag gå och köpa frukost, men det är SJUKT mycket bilar utan för city så jag vill inte riktigt.

Nu biter vi i det sura äpplet och går och köper frukost!


Vi hörs!
Emma


Förästen... är det itne i dag man ska sätta lappar på folk?

Kommentarer
Postat av: kevin

Sjukt cool blogg! Ha en bra dag!

2008-03-20 @ 08:15:15
URL: http://sonude.blogg.se
Postat av: Mamma

Det heter dymmelonsdagspass så det var i går..idag ska Jenny ta kvasten och åka till Blåkulla ..*L*

2008-03-20 @ 09:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0