Städat

Jag har just gjort en kraftansträngning och städat vårat lager. Jag har  fyllt våra "häckar" som vi fick i dag med kartong. Sen har jag sopat och grejat. Duktigt! Lite kvar och en massa "bröte" som jag itne vet vart de ska ta vägen? Men jag överlämnar det till morgon dagen eller till min kollega Andreas! Skönt iaf med ett lager som inte ser ut som hej kom och hjälp mig!

Nu är det bara mindre en en timme kvar på arbetsdagen och jag funderar på vad som står på schemat när jag kommer hem. Städa? Ja troligtvis. Promenad? Ja om vädret är lika fint i mjöshult som det är i Borås blir det helt klart en promenix när jag kommer hem.


Hörs- Emma!


Kommentarer
Postat av: Robban

Hmm, e du sjuk? Har inte varit hemma på några dagar så jag har kunnat kolla din blogg men nu helt plötsligt så har det exploderat med inlägg :D´Fortsätt så!!

2008-03-19 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0