Varken städ eller promenix!

Blev varken promenad eller storstädning när jag kom hem från jobbet, Jag följde med Andreas ner till stan igen för att visa dröm Venton för någon snubbe vid Knalleland. Han var intresserad men tyckte det var för mycket yt rost och för mycket pengar. Nu är det en kille här och kollar på den, hoppas att han köper den. Hade vart skönt får sålt den.
Vi får se om det kommer en glad eller en irriterad Andreas in...

I morgon är det sista dagen innan ledighet. SKÖNT. Hoppas att dagen går relativt fort i morgon bara. Kom och handla lite kontorsvaror av mig i morgon vettja?

Och  du Robban.. Jag är grym, mitt nya mål är att bli bloggmiljoner! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0