Vilken dag.

I går var allt i från min dag, jag var ju som sagt själv i butiken, mådde mindre bra hade konstant huvudvärk hela dagen. Men när jag skulle åka hem hittade jag inte mina nyklar till bilen, efter att ha letat igenom mina två väskor och min jacka tusenmiljoner gånger stack nyckeln ut igenom fodret på jackan. Suck. Jag körde Kent till bilverkstaden och sedan i väg till knalleland. Gjorde mina ärenden där och när jag kom ut till bilen så är vänster bakdäck platt. Grattis! Andreas var i Vänersborg så det var bara att ringa svärfar och be han komma och hjälpa mig. Han kom och tryckte i lite däck på burk i hjulet och så pumpa vi det. Sen var det raka vägen hem till soffan och där råkade jag somna... vilken dag!

I dag är jag på ilsket humör, så akta er.


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Annika

God Morgon!!
Jag hoppas att du idag mår bättre!!
Trevlig helg!

2008-03-28 @ 08:43:50
URL: http://duracellmamman.blogg.se
Postat av: Cilla

Så du ringde inte 112 då? Det hade jag gjort =)

2008-03-28 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0