Grattis Eric!

Gårdagen var bra, dock saknar jag att vara liten och älska sin födelsedag. Jag hade mitt första kalas som inte vara hemma hos mamma utan hemma hos mig. Vist  var mamma där och hjälpte till men det var hemma hos mig och det var jag som bestämde. Jag fick massa fina presenter. Tacka alla!

I går när alla hade åkt så tog jag på mig arbetsbrallor och gick ut i landet, där hjälptes vi åt att plantera mina nya buskar, hallon och krusbär och jordgubbsplantor. Satte även ut min kryddor som jag har haft inne i fönstret. Så nu har jag en fin drivbänk. De ni!

I dag är det en kass dag, allt är jobbigt och tråkigt. Jag borde inte få ha sådan dagar.



Grattis till lillebror som fyller 12år i dag med! Hoppas du får en kanon bra dag! 428814-37

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Ingen borde få ha sådana dagar ......om det nu hjälper dig lite så ska du veta att jag älskar dig och du är den bästa dottern man kan ha ...och du jag har sett din födelsdagspresent från Fredrik och Sandra ......jättefin ---*L*

2008-05-19 @ 11:33:27
URL: http://forsmarkh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0