Kvällspromenad i Mjöshult

Hem kommen från en kvällspromenad nere i Mjöshult, tog den korta rundan. Men kom inte så långt innan vi träffade två "gubbar" som stod och småljög om det hemliga projektet. Vi fastnade så klart där ett bra tag, men det är trevligt. Jag gillar våra "grannar" och dom läser vist min blogg med. Roligt! Jag tycker om när folk läser min blogg, det är ju faktiskt därför jag skriver. Så jag funderar på att starta en Mjöshult.se sida där jag ska skriva om allt skvaller som händer nere i Mjöshult. ;) Där ska jag också ha en karta med bilder på folk och vart dom bor där namn och smeknamn ska med! Så vi har koll på varandra, eller hur Svarten? ;) 

Dagen på jobbet har verkligen inte vara i samma positiva anda som det är här hemma, Det är obehagligt. Jag hoppas att det löser sig. Det gör det nog. Jag ska i alla fall kämpa för min sak.

Nu ska jag se om grillen är klar så jag kan grilla min kycklingspett!

På återsende.

Jag bjuder på en bild från vårt underbara Mjöshult!

image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0