Kyckling, Kalas och inventeringslistor

I dag är jag på bra humör, är äckligt trött men annars så mår jag faktiskt bra! Ser fram emot att det snart är helg och får sova någon timme extra i alla fall.


På söndag blir det kalas hemma i Mjöshult, jag blir ett år äldre och på måndag blir lillelillebrodern ett år äldre. Ska bli roligt att ha sitt första egna kalas som inte är hemma hos mamma. Så när jag kommer hem så ska det städas, ska ju åka iväg på lördag så jag tänkte att det kunde vara skönt att ha städningen klar så man slapp tänka på det.


I dag har vi fått nya arbetströjor, Gula. Så nu ser jag ut som en stor kyckling. Trevligt!


Nu blir det inventeringslistor!


Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Vill se en bild på dig och Andreas i gula fina tröjor.....*L*

2008-05-15 @ 10:51:19
URL: http://forsmarkh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0