Magkaput!

I dag är jag  hemma från jobbet, min mage har ballt ut, jobbigt läge faktiskt. Har inte sovit många timmar i natt har däremot sett hur toaletten ser ut på nära  håll.. *suck*

Men jag mår lite bättre nu, magen bubblar men annars så verkar den ha lugnat ner sig.

Helgen har varit trevlig, jag har vart på min första Rockabilly fest och umgås med underbara vänner! Och vilket väder vi har, underbart! 

I dag ska jag plantera min vinbärsbuskar som jag fick i går. Jag ser bara hur mina fingrar blir grönare och grönare. Ni ska se mina rabarber.. jag måste nog ta kort på dom. Dom är stora som ett hus!

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Ja kort vill vi se......skynda

2008-05-05 @ 15:25:53
URL: http://forsmarkh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0