Kan man bli senil vid 21 års ålder?

Frågan är ganska enkel, kan man bli senil vid 21 års ålder? Jag tror seriöst att jag håller på att bli det. I går hände något mycket mycket märkligt. Jag stängde butiken, hade nycklarna till bilen i handen LÅSTE UPP BILEN, la in min väska och matkassen i bilen skulle ta nycklarna och starta bilen. Men nycklarna var helt borta. Jag letade och letade, ringde mamma som var i stan så hon fick komma och hjälpa mig att leta. Mamma och Eric kom och hjälpte mig, dom var helt borta! I över en timme letade vi, utan resultat. jag ringde Andreas och bad han komma in med  reserv nycklarna då jag inte hittade mina, han dum förklarade mig! Med all rätt! Så klart hittade mamma nycklarna, jag ringde Andreas men han hade redan åkt och glömt mobilen hemma. Han var mycket nöjd över att behöva åka 4 mil i onödan.

Men saken är inte att jag har tappat bort mina nycklar utan att hitta dom, utan att jag kunde inte få fram hur dom kunde ha försvunnit. Jag har alltid varit bra på att känna ingen personer. Väldigt bra till och med. Nu känner jag inte igen folk som var inne dagen innan och bestälde något. Fy! Jag är seriöst orolig vad det är som är fel. Det första som dyker upp i mitt huvud är Cancer. Klart att det är Cancer! Fy! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

cancer....tror nog inte det ....då har vi det allihop alla har tider i liver då man får hjärnsläpp...men lite roligt var det iaf ...haha

2008-11-26 @ 10:10:14
Postat av: Malin

Det är bara charmigt! ;) Inte cancer! Jag känner knappt igen folk som varit inne samma dag och handlat :D

2008-11-26 @ 12:40:05
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0