Måndag

Hejsan!

Hoppas att ni har haft en bra helg, har inte hunnit blogga alls i helgen. Eller hunnit och hunnit, det är inte lika naturligt att göra det hemma som på jobbet. Konstigt men sant! Min blogg är en jobbblogg! ;)

Det har snöat, vi har massa vit snö på marken och det snöar faktiskt även nu. Mysigt! I går satte jag upp lite ljusslingor ute, runt altanen och på gäststugan. Snart är det jul! Mysigt!

Jag mår lite konstigt, mina öron gör ont! Jag låssas som inget alls och går och tränar 12,15 i stället. Ett hårt pass med Cirkelträning! Skönt! Jag gillar att träna, jag funderar på att gå på en sådan där mätning och se hur mycket fett som finns på min kropp egentligen.. ganska mycket antagligen! Hade varit roligt att se eller egentligen kul att jämföra med senare! :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Emma!

Hoppas du haft en bra helg! Det är snö i jönköping också :) Snart måste jag komma till dig igen och se hur ni har det! Saknar dig! Massa kramar

2008-11-24 @ 17:10:45
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0