Snart är onsdagens arbete slut..

Så har snart onsdagens arbetsdag också gått, Ganska skönt. Nu är det bara i morgon kvar att vara ensam sedan kommer Kent tillbaka. Dagarna går väldigt väldigt långsamt när man är ensam.

Andreas skulle ha åkt till DH i kväll men han åker inte förens i morgon bitti, det tackar vi för! Då blir det en natt mindre att sova ensam. På Fredag ska jag åka till Pappa och Annica, ska bli roligt. Skulle även hälsat på familjen Wästfelt men jag vill inte åka dit när jag är sjuk, eller tokförskyld och ont överallt. Bättre att bli frisk och sedan träffa dom.

Nu ska jag tvätta av golvet här inne, golvet är fullt med salt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

snygg blogg....

2008-11-26 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0