Sur och irriterad!

I dag är det en piss dag, en riktigt ligga under täcket dag! Fy fan!

Allt började att jag skulle åka med Andreas till jobbet, så hann jag träna innan jobbet och som att vi ändå skulle åka och fika hos Pelle efter jobbet passade det utmärkt att vi samåkte. Tror du då inte att bilfan inte starta Andreas försökte och försökte men inget hände förutom att det började bränt och det rök ur hela motorn. Inget annat att göra än att ta volvon till jobbet men då hade klockan redan blivit alldes för mycket för att gå och träna. Så jag traskade till jobbet från Norby och var på jobbet så där 45 min innan jag började.. Roligt. .Sen har det mesta varit jobbigt och fel..

Jag ser fram emot att träffa Pelle i eftermiddag, han gör mig glad. Får även besök av mina nya favoriter Viggo och Vega om en stund. Att deras föräldrar följer med gör det hela ännu bättre. :)

Nä nu ska jag försöka bli lite gladare.. kanske är det kaffe som saknas!

Kram på er!
Emma

Kommentarer
Postat av: majan

Låter inte som att du haft ngn vidare bra dag. Hoppas att det blev bättre.

2008-11-11 @ 16:58:20
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0