Äntligen Fredag!

Godmorgon Fredag!

Tänk att det redan är fredag, helt jäkla underbart! Jag tycker att det alldels nyss var fredag. Veckorna går läskigt fort nu för tiden snart har vi jul och sen har vi 2009! Tiden går fort helt enkelt.

I dag har jag med mig min kamra till jobbet, tror ni jag har sladden med mig? Nej självklart inte, jag skulle ju visa er vardagsrummet! Det är kaso, men iaf färdiggipsat! Så på lördag ska dom spika lister, sen spakla och sen måla taket! Sen är det bara tapeterna kvar! Och nya möbler.. (drömma får man ju göra)

I natt har det snöat! Oj, vad snö det har kommit!

Kan göra ett liten jämföreöse, denna bild är tagen 08,25

Så här ser parkeringen ut nu. Hur ser den ut om en timme?
På fredagar är det nämligen helt tokigt med folk inne på ICA. Det är till och med svårt att komma ut på fredagar efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0