Tröttare än trött!

Godmorgon!

Vilken givande dag detta kommer att bli känner det på mig, I går var jag nämligen och hämtade Andreas i stan då han var ute och bowla med grossisterna och en massa annat folk. Jag var hemma lite efter ett i natt och sedan tog det ett tag innan jag somnade så jag har väl sovit ungefär 4½ timme i natt. Och för mig som brukar gå och lägga mig vid elva typ så är det alldels för lite timmars sömn för att orka jobba en hel dag. Körde även in honom till jobbet i dag som att firmabilen stod på jobbet. Därför är jag på jobbet en timme innan utsatt tid. :) Weeahho! Men det är bara några timmar kvar tills man är ledig två hela dagar! Skönt!

I dag kommer även Lennart hit och troligtvis får vi veta lite hur det blir på jobb fronten. Hoppas att han har något svar att ge vem som ska jobba med mig i stället för Andreas. Jobbigt att gå runt och inte vet heller ju.

Nä, nu ska jag gå till City och köpa frukost!
Vi hörs och syns!
Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

...och jag som kapade av ca 12 cm för 2 veckor sen...!!

2008-10-13 @ 18:42:09
Postat av: Malin

Jag lever! Men jag är lika kass själv, usch.. hur mår du??

2008-10-14 @ 14:18:03
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0