Bra dag

I dag är det en bra dag, vaknade relativt snabbt i dag i dag hörde jag till och med väckarklockan! Jag kan väl erkänna att sängen lockade mer än gymmet. Men väl där så är det inte så farligt, som vanligt! Har faktiskt varit på gymmet varje morgon denna veckan. Duktigt jag är. Funderar dock på att stänga butiken en timme i morgon och gå och träna Core, tror dock inte att någon annan än jag och kanske dom på gymmet tycker det är en bra idé. Jag får helt enkelt vänta tills nästa vecka.

I dag har det varit en kvinna här från ett företag som säljer kort, roligt! Har beställt en massa kort och nu är bara problemet vart fasikten jag ska få tag i 190cm tom vägg.. Har ett förslag men måste ha hjälp för att det ska funka. Får snällt vänta tills på måndag då Andreas är tillbaka, eller om jag kan lura Kent att hjälpa mig. :)

Trevligt Trevligt.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Beslutade att det skulle bli så nästa gång, du blev så besviken på ditt hår så jag vågade inte riktigt..

2008-09-10 @ 15:20:10
URL: http://cillamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0