Core

Åh herregud! Dom dödar mig långsamt uppe på Svensson, fast det är väl det jag behöver. Spenderade lunchen uppe på Svenssons hälsocenter på ett Core pass. Det var bara jag som var "nybörjare" så det blev ett tungt pass. Jag hängde med ganska okej men inte helt hundra. Det var roligt att efter passet kom inströkteren fram och sa att jag var duktig och att hon inte riktigt trodde att jag skulle orka så mycket som jag gjorde. Roligt att höra. Synd att jag missar nästa veckas pass då JobbAndreas åker på semester. Men då får det bli egen träning på morgonen i stället. Tänkte även ta och prova Cirkelträning som dom kör i gång med på gymmet om två veckor. Verkar roligt.

I morgon lär jag inte kunna gå!



 


Bilden är toksnodd från friskis sida!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: haha =).. Är på de flummiga humöret i dag! La du också på luren då?

2008-09-04 @ 17:31:27
URL: http://jossan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0