Fredag

Vilken morgon. Skippade gymmet i morsses också! Vilken dålig karaktär jag har, men nästa vecka blir det enklare att träna, jag tycker inte jag får ut så mycket av att träna så tidigt på morgonen. Jag minns ju knappt att jag har varit på gymmet. Så nästa vecka får det bli träning på lunchen i stället! Och då är det ju även möjligheter att gå på pass, jag ska ju börja på Cirkelträning på måndag.. spännande! Och Core så klart på Torsdag! Roligt!

Jag är i alla fall i en annan värd i dag, vaknade nämligen alldels för sent! Och då menar jag verkligen JÄTTE sent. Men min racerbil gjorde så jag kom i tid! :) Bra jobbat Emma!

I morgon ska vi på hemlig resa, jag är inte sugen för fem öre. Men det blir nog roligt. Får ju träffa Jenny och det var väldigt länge sedan. Ska bli mysigt!

Nä nu ska jag tvätta golvet.. Det är ju alltid trevligt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0