Helgen som var ...

Måndag igen, Hjälp vad tiden går fort!

Helgen har varit bra, i fredags efter jobbet var vi i väg och hämtade en motor till Andreas. Stannade på vägen och åt mat och var inne på Willys i Skene eller Kinna. Jag kommer aldrig lära mig vilket som är vilket och handlade lite gott och åkte hem och hade en skön kväll framför tvn.

Lördagen var vi ute en massa, grejade i trädgården och var ute och gick. På kvällen var Malin och Robert hemma på middag, vi åt godmat och kollade på film. En bra kväll och mer sådan hoppas jag på i framtiden. Vi har fått bra grannar.

I Söndags var vi på loppis i Od, stod en stor skylt i Fristad att det var loppis där så vi tog en sväng och åkte dit. Det var verkligen inget att ha. Haha. Gud va liten den var, men den skylten gjorde nog så att det kom lite folk. Vi åkte i alla fall där ifrån med två resväskor. Efter loppisen var vi och hälsade på Anders och Felicia, det var trevligt. Sen senare på eftermiddagen körde jag hem min kära mor till Vårgårda då hon hade varit ute på äventyr i helgen.

I dag har jag hunnit med att vara på gymmet, en mycket korkade idé av fröken Hörnberg. Jag är förskylld och mår verkligen inte bra, men träna det kan man göra ändå tyckte jag. Men nu mår jag bara sämre. Men fick iaf tränat!
Skorstens manen är äntligen hemma och greja med våran skorsten, men nu ser det ut som att de blir regn. Åker han där ifrån då?  Hoppas inte för hans egen skull! Jag vill kunna elda i våran öppnaspis!

Nu ska jag ta in en pall med papper, gud vad jag är duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0