Julklappar!

Dagen tar sig sakta framåt, när jag kommer hem ska jag göra äpplemos, Det är vist inte så svårt. Hoppas jag kan! Fått ett recept av en kvinna på bilddagboken. Bra recept, bara vatte, äpple, socker och citronsyra eller konserveringsmedel.
Andreas ska jobba hela kvällen i dag med, tråkigt! Ensamt och vara hemma.

Jag har föresten slagit alla rekord som gick att slås. Jag har redan köpt en julklapp! Det ni! Det är stort .. hehe. Men känner jag mig rätt så blir det ingen julklapp utan hon får den nog den tidigare. Men vi får se. Det är kasst av mig att köpt en julklapp redan när andreas fyller 25 snart och jag har inte den blekaste vad jag ska köpa till honom.. suck! Kasst av mig! Vad ska jag köpa?

Och du Putte, jag är bäst på äpplepaj. Du får komma hem och smacka på den någon dag! :D

Kommentarer
Postat av: Putte

Ja det gör jag gärna du får säga till när du gör paj nästa gång så slänger jag mig i bilen.. kanske ska köpa lite äppelmos av dig också.. jag "glömde" ju göra av mina goda äpplen...

2008-09-18 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0