Kaos

Dagen började hemskt! Glömde hyrfilmerna och mobilen hemma, fick vända och hämta dom. Väl på jobbet så var det precis som vanlig, gick runt i mig egen lilla värd på lagret och plockade upp almanackor för 2009. Den som beställde alla dom almanackorna borde ha ett kokstryk! Det värsta är väl att det kommer lika många till. Jag fick ett sms vid lunch av min underbara vän Cilla, hon var på väg hem och tog vägen förbi Borås och åt lunch med mig. Skönt att få vädra tankarna med henne, hon är underbar! Jag älskar dig min vän! Vi bestämde att hon och Christian skulle komma hem till oss på lördag. Trevligt. Efter lunchen fortsatte jag med mina almanackor och där är jag än.
 
Jobbar till klockan sex i morgon med, sen på fredag slutar jag som vanligt och nästa vecka blir jag ensam på jobbet då Andreas åker på semester.

Nä om jag ska ta och göra klart mina almanackor!

Ha det så bra så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: majan

Sv: Jag har ringt vct andra gånger när jag vart sjuk och det enda de har sagt är att de kan vara så :/

2008-09-04 @ 10:01:58
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0