Snart är klockan 5

Snart är klockan fem och jag får åka hem. Först ska jag in på Ica och knö med lite människor. Sen ska jag hem, laga mat och kolla på Idol. Undra om det tänker regna i dag med? Jag är fortfarande sugen på att ut och gå....

Det händer mycket roliga saker denna veckan på jobbet, mycket besök och många nya saker som kommer att dyka upp i butiken. Snart har vi fått det som vi vill ha det. Roligt! I morgon kommer pennorna som vi har väntat. Men nu vet jag inte rikgit vart jag ska göra av dom. *funderar* Hoppas Kent kommer in i morgon så jag får bolla lite idér med honom och så ska han få hjälpa mig att lyfta ner våran inredning. Min Andreas var här och kollade på det och det verkar som att det bara är skruvat i väggen. Kanon  bra blir det ju då! :D

Nä nu ska jag ta och flytta på tonerna så jag kan ställa kaffemaskinen där

Kommentarer
Postat av: Malin

Har testat Core en eller två ggr, efter första gången kunde jag knappt gå :P Ska komma igång snart, måste bara bli frisk nån gång! Jag vet inte när vi ska ses.. har fullt upp över öronen i skolan nu, saker efter mig och en djävulsk kurs nu och nästa. Sen jobbar jag nästan varje helg.. men kan kolla upp dom helgerna jag är ledig och så får vi bestämma nån dag helt enkelt! :)

2008-09-10 @ 18:26:00
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0