Söt dam

Det var inne en dam i butiken för en liten stund sedan. det är sådan tanter som gör att jag saknar min mormor ännu mer än vad jag faktiskt gör. Damen som var inne var precis så söt som en gammal tant ska vara. Hon kunde säkert baka goda bullar och laga god mat. Hon skulle köpa plastfickor till sina räckningar som hon betalade VIA INTERNET. Morden tant. Jag sa att jag tyckte hon var morden som betalade sina räkningar via internet. Hon sa att hon inte hade klarat sig utan sin lilla dator. Söt! Hon betalade räkningar. Mailade, sökte recept och spelade melodikrysset! :D Hon va söt!

Nu är det inte så många dagar kvar tills denna arbetsvecka är slut. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0