Tokförskyld och tre år!

Jodå, i dag är jag hemma. Hade feber i går  och har nog feber i dag med. Surt, näsan rinner och ögonen rinner. Underbart! 
men ska försöka ta mig till jobbet i morgon iaf, det är svårt det dära när ska man egentligen tillbaka efter jobber. INte så fräscht att handla av någon som hostar och snorar och feberyrar! Men det blir nog bättre. Allt är Kents fel.

I dag har jag och Andreas varit tillsammans i tre år. Grattis till oss! Tre år. Trevligt att jag är tokförskyld på våran tre års dag. Vi ska iaf hitta på något på lördag, ut och äta eller något annat mysigt! Jag älskar dig Andreas Kvist! :)

Nu soffan!

Kommentarer
Postat av: Frieda

GRATTIS GRATTIs GRATTIs!!!!

Tiden går fort..

Fint kort på er!!

2008-09-24 @ 13:17:21
URL: http://frajdass.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis!! Hoppas du blir frisk så ni kan mysa lite nu då, 3årsdag och allt :) Jadu, det hemliga tricket är helt ändrade matvanor och så småningom ska jag väll komma igång med motionen mer regelbundet. Har gått med i viktväktarna haha :) men det går sakta och säkert, och är en bra metod, är mest upplägget och rådgivningen jag vill ha. Kände att jag ville komma igång och lära mig hur man äter mer hälsosamt, och må lite bättre i kroppen, jag är ju ständigt sjuk annars känns det som.. Krya på dig nu! Kramar!

2008-09-24 @ 15:20:51
URL: http://mmalin.blogg.se/
Postat av: Mamma Tina

Grattis och hoppas att ni får en bra 3 årsdag och jättemånga årsdag dagar att fira ...kram och lycka till ...

Ps. krya på dig min lilla gurka ...Ds

2008-09-24 @ 16:43:57
Postat av: Cilla

GRATTIS! Det kunde man inte tro för tre årsedan att det va så här bra det skulle bli =) Jag är glad att du är så envis älskar dig!

2008-09-24 @ 20:15:03
URL: http://cillamia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mina små grodor! Grattis!

Ni är bara för söta ihop! Kramkram

2008-09-28 @ 00:34:07
Postat av: Pappa Peter

Grattis Snuttan! tre år... Jag vet precis hur det känns. Jag och Annica har ju precis firat tre år vi med! :-) hoppas du kryat på dig nu!

2008-10-03 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0