Fika med Sandra!

Efter jobbet mötte jag upp Sandra, vi tog en promenad ner till stan och tog en fika på Viskan, tyvärr fanns det ju inga bord i solen. Tråkigt! Däremot sprang jag på Jennie och lilla Noah, det var roligt att se dom. Det syns verkligen inte på Jennie att hon födde barn för 11 veckor sedan. Snygg brud det dära! :) Fikan med Sandra var som vanligt väldigt trevlig. Sandra är trevlig! :)

Nu sitter jag hemma och  väntar på att Andreas ska komma hem. Satte mig här nere en stund för det var verkligen inget alls på tv. Såg en sväng på "hjälp jag är med i en japansk tvshove eller vad det nu heter" HERREGUD!! Då har man ju verkligen hamnat långt nere om man friviligt går med på en sådan grej. Hade väl varit en sak och åka till något sådant ställe ett kompis gäng. Men för hela svenska folket. ALDRIG! hehe.. MEn snart börjar Medium och det är bra!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Låter som en härlig eftermiddag! Trevlig kväll!

2009-04-21 @ 20:53:04
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0