Sommar och sol!

Liseberg var härligt i går, mysigt att träffa pappa, Annica och "lilla" Simon. (Hjälps vad han växer) Det var ju självklart trevligt att träffa Fredrik med men han träffar jag ju oftare. Det är iaf lyx att få gå på familjedagen, då man slipper stå i kö på alla grejer, i går fick vi till och med vänta lite i Kanonen för att de skulle komma lite mer folk.. Det är lyx!

Jag längtar till sommaren, jag längtar till varma sommardagar, till solen, till när träden blir gröna och gräset blir grönare! Men mest av allt längtar jag nog till semestern, få vara ledig en massa dagar. Jag hoppas på fyra veckor men det är inte riktigt klart ännu hur många veckor de blir. Ge mej sol! Fast i helgen skulle de ju vist bli kanonväder, det ser vi fram emot! :D

Nä, sluta dröm om semster och varma sommar dagar Emma fortsätt att jobba!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag ser jag fram emot EN veckas ledighet i sommar. Å andra sidan är jag ledig så pass mycket resten av året så det ska istället bli roligt att få jobba en massa.

Några planer för semestern?

Kram

2009-04-23 @ 11:09:40
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0