Gubben kom!

Måste börja detta inlägg med VILKET UNDERBART VÄDER VI HAR!!!!
Snälla Herr Sol stanna kvar hos oss ett tag nu!

I går kom den läskiga manen in 16,40 kom en liten man in, han stod och titade konstigt på mig ett tag. Det gjorde mig faktiskt lite rädd. MEN som tur var vill han bara byta ett par papper som han hade köp på ett par veckor tidigare. Det gick ganska bra och jag var nöjd över att han "bara" ville byta papper. MEN så när han har fått byta papprena mot några mappar så frågar han mig om jag tycker om godis? Jag tycker om godis men vill inte ha godis av honom.
Han är verkligen verkligen jätte läskig!  Jag fick två styckna godis bars av honom han sa att den en var väldigt god och den andra var äcklig.. (Varför ger man bort något man inte tycker om???) Jag kan ju lova att jag inte kommer att äta dom godisarna. Jag tror helt klart att han har för giftat dom!

När jag trodde allt var över så frågar gubben mig om jag tycker om teater (jag tänker bara nejenejenjen bjud mig inte på teater nu med) Jag säger att jag tycker  teater och hoppas att han nu inte ska bjuda mig på teater. Han berättar att han har har skrivit ett teater manus och frågar om jag vill läsa det. Va fan svara man på de? Nej, tack det vill jag itne hade vart det bästa, men inte emma inte jag svarar att det kan jag väl göra!! JAg blir så jävla trött på mig själv.
Så på fredag kommer han in, jag HOPPAS verkligen att han kommer in när kent är här då får kent berätta för honom att jag är itne intresserad av något som har med honom att göra.

Men i dag gläds jag över att solen är här och att jag har fått lunchat med Sandra, Tessan och Rikard  och att vi ska ner till Linda och Henrik i kväll och grilla!

Hej hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0