Böcker och glömda skatter.

I dag kom Kent med 4st pappers påsar med böcker som skulle skämkas vidare till Myrorna från Ingela. Jag bad att få kolla igenom påsarna innan dom gjorde sig av med dom. Så nu står jag här och kollar på alla böcker. (Andreas du kan vara lugn jag ska inte ta med mig alla hem) Men när jag kollade i en av böckerna så ramlade det ut en fyrklöver! Tråkigt nog vad den ena bladet av men låg jämte. Den ska självklart tillbaka till sin ägare. Hur ska hon klara sig utan sin Fyrklöver?  Det är roligt att hitta saker i gamla böcker, lite som en skattjackt! Nu ska jag forsätta leta!



Kommentarer
Postat av: Frida

Vi skriver om konsumtion. :)

2009-02-05 @ 19:03:20
URL: http://fridalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0