Här är jag!

Det var längesedan jag bloggade nu, jag är dålig jag vet. Man skulle kunna tro att jag drack för mycket vin som att det är det sista jag skrev om här på bloggen. Dock var vinet en besvikelse, MEN den hade jäkligt snygg flaska. ;)

Annars flyter det mesta på tycker jag, detta är den sista veckan jag jobbar 100% här på Wettergrens. Nästa vecka går jag ner till 75%, Tråkigt men tyvärr ett måste. Har lite andra små jobb på gång, Så några timmar till ska jag nog få ihop. Och vem vet, vi kanske börjar sälja som tokar här i butiken så jag måste gå upp till 100% igen. Hade varit skönt. Synd att man inte tjänar lite mer, då hade det varit väldigt skönt att bara jobba 75%.

I går städade jag min garderob, det gav mig en stor spark i baken. Jag kan inte ha några kläder alls längre, fy fan va jag ser ut. Så i dag är det hård träning som gäller. Blir en tur till gymmet på lunchen och jag ska verkligen försöka att skärpa mig med vad jag stoppa i min mun. Det är det svåra. Varför ska det vara de svåra? Jag om någon borde ju vara proffs på vad man ska äta och inte äta. Livet är orättvist. Det svåraste tycker jag är frukosten, hur fan ska man ha tid att äta en ordentlig och nyttig frukost egentligen. Jag hinner ju knappt gå upp innan jag måste vara på jobbet. Någon som har något bra tips på frukost?

Nu får det vara slut gnällt!
Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym



Havregrynsgröt, 1dl havregryn 1½dl vatten lite russin in i mikron 3 minuter undertiden sminkar du dig och sätter på dig kläder. pip pip pip klart bara att ätas med mjölk eller havre dryck på. Om man kollar in havregryns hyllan finns det nu massa olika havregryn min favorit är havregryn med korn i.

2009-02-23 @ 14:26:27
Postat av: Putte

Tja tjejen

När jag jobbade dagtid åt vi alltid frukost på jobbet. På första fikarasten efter ca 2 timmar. Det tyckte jag fungerade jätte bra..

2009-02-23 @ 17:04:01
Postat av: Mamma

Jag äter en tallrik med yoghurt och musli ...2 knäckebröd med ost och grönsaker...kaffe+ 1 pressad apelsin ½ banan och några jordgubbar ...kör det i mixern ...mumms ....men som både du och jag vet så är det viktigaste att ÄTA frukost...men detta funkar för mig ..iaf under veckorna

2009-02-23 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0