Lilla Noha!

Måndag igen, skönt med en hel lång arbetsvecka framför sig. Men det är ju inte så farligt, veckorna springer ju i väg!

I dag var jag nere på stan och uträtte några ärende, spanade in genomfönstret på MQ och vem står inte där? Jo Jennie, Matti och lilla Noha! Så nu har jag fått kolla på undervärket! Så söt han är! :) Det är så att man vill skaffa flera styckna med en gång. :) Så söt!

Mamma och Eric skulle titta in om en stund, mysigt. Länge sedan jag träffade Eric nu!

Om ni vill veta vad jag gjorde i helgen gå in på www.mjoshult.se lägg gärna en komentar med! :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej söta du!

Kramkram

2009-02-10 @ 19:59:52
Postat av: Putte

Hej tjejen..

Jag skulle behöva din,andreas,eran eller alla emailadresser...

2009-02-11 @ 02:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0