Livet jävlas med mig.

Livet är orättvist, Lennart har varit här med våra nya anställningsavtal. Jag kommer verkligen att tjäna piss och inget alls. Så efter jobbet ska jag åka i väg och prata med lite folk, kanske kan man få några timmar där iaf. Måste ju verkligen ha några timmar till i veckan! Har ni inget jobb i fickan till mig?

I dag gick upp när klockan ringde andra gången alltså var jag uppe kl 06,15! Och var på gymmet 06,50! Bra jobbat!
Dock jävlades livet med mig, hela min schampoflaska hade åkt ut i min väska! Som tur var låg den i en påse men det var kladd överallt ändå! Sånt gör mig så irriterad!

Från en ganska bra dag blev allt ganska jobbigt.

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0