Tisdag

I dag gick jag upp tidigare än vanligt och begav mig till gymmet! Skönt, men verkligen jobbigt! Men man mår bra av att träna på morgonen. Man blir piggare helt enkelt att röra på sig på morgonen. Skönt och smart som att kent ska i väg på ett möte vid lunch så jag hade inte hunnit gå på Cirkelträningen ändå. Så nu har jag gjort min träning!

Jag har även lyssnat på min goda vän Cecilia, i dag blev det havregrynsgröt med russin och lite kanel på. Gott! Och framför allt mycket mer mättande än en smörgås som de brukar bli.

I dag är det semeldagen, det är lite jobbigt! Jag gillar semlor men hur går det då med mitt "nya sundare liv" (som jag har startar nu för 1547823 gången) Men jag anser nog att man mår bra av att äta en Semla på Semel dagen! Så det får nog bli att gå in på Ica och köpa med mig två hem till mig och Andreas  i kväll.

I dag börjar även Bokrean, Roligt! Dock har ja inga pengar att köpa böcker för just nu. Men i morgon blir det att gå upp och hälsa på gänget på Bokia/wettergrens. Hoppas det finns några bra kvar då. :)

Hejhej!
Emma


Kommentarer
Postat av: Jenny

Semla är gott! Man kan unna sig en denna dag.

Du tränar ju!

Har varit på gymmet jag oxå i dag :)

Jag ska ha Joel i dag. Tilda ska träna i kväll så då kommer min favvo kille hit.

Kramkram

2009-02-24 @ 13:57:06
Postat av: Ellinor

Jobbar inte du på Wettergrens?

Hela min lön hade troligen gått åt om jag arbetat i en sådan butik ;)

Hoppas allt är bra med dig annars.

Kram

2009-02-24 @ 16:41:43
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0