Tränat!

Hej igen!

Det är konstigt det dära, i bland kan man vara borta från bloggen i en hel vecka och sen när man väl har skrivit så skriver man jätte ofta. :) Det är ju samma sak med gymmet det är alltid lika svårt att väl ta sig dit, men när man väl är där så vill man inte gå hem. Märkligt!

Jag har iaf vart på gymmet på lunchen. det blev lite gåband och ett cireklpass. Skönt men nu känns det i kroppen, men det är ju det ska göra. I morgon blir det ett tidigt pass. Skönt att man har kommit igång. Men man ska väl inte ropa hej förens man är över bäcken.

I dag hittade jag även 300kr i min filofax! Det är tacksamt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vi är speciella du o jag :) Hoppas du inte blir sjuk nu när jag skrivit att jag nästan är det! Vi kan aldrig vara nog försiktiga ;) Jag vill också hitta 300 kr, idag hittade jag iaf 1 krona när jag städade lite! Ha det bra och bli inte sjuk! Kramar!

2009-02-23 @ 14:46:08
URL: http://mmalin.blogg.se/
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-23 @ 15:33:41
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0