Onsdag!

Så har vi redan onsdag i vecka 6, det är ju inte klockt vad tiden går fort nu för tiden. Snart var vi helg igen, skönt.

Det har hänt mycket sedan jag skrev här, vi har haft inventering på jobbet. Det är allt annat är roligt har jag kommit fram till. Men det blev några timmars övertid. Det är bra i och för sig. Pengar Pengar Pengar.

Något som inte är så roligt är ju att i fredags fick vi reda på att jag kommer att gå ner til 75% i stället för 100%. Tufft, men det ordnar sig. Man får se det som att det finns chans att öppna andra dörrar. Hade man tjänat lite bättre hade 75% vart underbart. Men nu när jag inte tjänar så bra blir det lite tufft, men ja tror det blir bra i slut ändan. Ett stort tack måste jag ge min kära kollega/Chef K. Utan honom hade jag bara haft 50%. Så tack så väldigt mycket vänner.

I kväll ska jag städa när jag kommer hem, på fredag får vi nämligen gäster. Och det kan ju vara skönt att ha det fördigt städat redan nu  så är det bara och ta det sista på fredag! Gud va jag är smart! =) 

Nu ska jag beställa MASSOR av varor! 

Emma   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0