vår!

I dag skulle man kunna tro att våren är på väg till vårat avlånga land, solen skiner och folk går runt i solglasögon! Hur underbart är inte det då? I morses när jag körde från en kund spelade jag högmusik hade solglasögon och drömde mig bort till sena sommarkvällar och heta sommardagar! Gud vad jag längtar! Nu får det vara nog med denna kyla. Ge oss sol!

Har varit och lunchat med min mamma i dag, det är inte varje dag man gör det. Vi åt thai, thaimat är gott! Var även inne i té affären köpte en present till min kära Chef han är snäll han. Köpte även te. två olika sorter. Gott! Te är gott! Tänkte även på min kära vän Cecilia när jag var där inne, det kryllade av saker från Gränna där inne. Cecilia ta ditt förnuft i fånga och flytta närmare mig! Jag saknar dig!

I kväll ska vi till trollhättan, ska på årsmöte och efter det blir det mat med gänget. Kan bli intressant. Kul och träffa lite Jenny och dom andra iaf!

Nu ska jag sätta ihop ett skåp, kommer det att gå bra? Nja, jag tror inte det. Men jag ska prova!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att ses!

Kramkram

2009-02-27 @ 18:23:06
Postat av: Anonym

Jag tror min Emma skall flytta lite närmare Gränna ist... Jag vet juh hur mycket du tycker om polkagrisar=)

2009-02-27 @ 19:35:45
Postat av: Emma

Var det ett jobbigt skåp? fick du till det? jag hade gärna hjälpt till. ska komma och kolla på nallearmen nu i veckan. ska bara orka mig upp ur sängen. Jobbar nämligen kväll hela veckan... Te är jätte gott!! PUSS

2009-03-02 @ 12:08:26
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0