Går på tårna!

Jag går på tårna, varje bil dörr som stängs utanför reagerar jag på (det är konstigt nog väldigt många bildörrar som stängs och öppnas här) Alla bilar är i dag silvriga. Tråkiga besked har kommit, kommer dom tråkia beskeden att drabba oss? Det får vi märka i dag. Nervös är precis vad jag är. Jag har inte lust eller möjlighet med tråkiga besked i dag!!

Denna veckan kommer att gå i inventeringens tecken, På fredag är den stora inventeringsdagen. Gud va roligt det ska bli!!  Eller itne, det är den stora nakdelen med att jobba i butik att man måste inventera. *suck* Men det kommer att gå bra!

På onsdag fyller mamma år. undra vad hon önskar sig? Snälla barn? En teckning? Nä mamma är värd något bra!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Är det chefen som skall komma på besök?

2009-01-26 @ 12:38:32
URL: http://cillamia.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Hur är det? Är du frisk nu? Känns som att ni inventerar ganska mkt :) Massa kramar!

2009-01-26 @ 16:58:02
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0