Lördag

Hej på er!

Sitter vid min nya dator! Jo, jag har allt skaffat mig en egen dator. Min kära vän Dann hade en dator som har så snällt sålde till mej för 2 liter Cola! Sådan priser gillar jag. Och Andreas hade en stor klump till skärm och både mus och tagetnbord så allt funkar fint fint utan musfan!! Så i morgon ska jag åka och köpa en ny liten mus som funkar, som man inte behöver sitta och göra stora runda cirklar med för att komma någon stans! :) Blir fint fint! Tack så mycket Dann!

I dag har vi alltså varit i Partille och hälsat på familjen Wästfelt, mycket trevligt. Viggo och Vega är ju så himla mysiga även deras föräldrar! :)

Jag är iaf nöjd över mitt fynd jag har gjort i dag! :)

Vi ses och hörs!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0