Måndag den 19 januari

Så har vi måndag igen, fem härliga dagar att se fram emot med jobb! Vi har mycket att göra, våran inventering är nästa helg så vi har att göra. *suck* Sen ska jag försöka slänga in några träningspass oxå, ser ut som det får bli onsdag, torsdag och fredag. I dag hinner jag inte och i morgon är det inga pass på dagen utan bara på eftermiddagen. Skulle kunna gå dit och köra själv, men känner att jag får ut mer på att köra pass så jag väntar nog tills på onsdag.

I kväll ska vi hem till Pappa och Annica, Andreas skulle hjälpa dom med något oså ska vi spana in deras ny tapeltesade sovrum. Trevligt!

Ha en bra dag!
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: malin

Kämpa på med träningen! Du inspirerar mig till att komma igång igen :)

2009-01-19 @ 09:38:40
URL: http://mmalin.blogg.se/
Postat av: Åsa rosa

Mysig blogg :)

2009-02-09 @ 15:08:22
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0