Torsdag äntligen torsdag!

Så var det trorsdag, i morogn är det fredag! Jag känner att jag verkligen behöver helg nu. Jag är jätte trött! Tror det beror på att jag inte tränat på hela dagen. Som ni kanske vet så brukar ja träna på min lunch det passar mej jätte bra att träna på lunchen. MEN den här veckan har ja inte kommit i väg på lunchen.. ´

Måndag - Kent sjuk
Tisdag- Kent sjuk
Onsdag - Kent på möte
Torsdag - Kent på möte
Fredag - Kent på möte

Så det får bli nya tag på måndag!

På lördag ska vi åka och hälsa på Kristina och Dann och alla deras barn. Ska bli jätte mysigt! Länge sedan jag träffa dom nu. Och nästa Söndag ska vi på dop till just dom eller till Vega och Viggo. Ska bli mysigt det med. Doppresenterna är nästan färdigfixade i alla fall. Roligt!

Vi lär höras!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0