Konstigt

Jag har haft en kostig vecka, allt är bara dåligt.. 
Fast egentligen är det ju inte dåligt. utan bara humörs dåligt!
Märkligt är vad det är! Klockan är inte ens fyra! Fy bubblans som dom säger där borta i Remene!

I kväll ska vi åka till Tosseryd och hämta Christers bil. Andreas ska hämta massa saker i morgon och min bil dög vist inte att hämta en motorhuv med.. ;) Andreas är föresten väldigt väldigt arg på posten, dom har slarvat bort en skärm för honom... Stackarn!

Jag vill hem... åååh.. jag måste tanka, och hämta min juciepress.. (jenny skrattar du)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pussen ....vi kan allt...vad vi ska äta och inte äta ....det gäller bara att leva efter det och ha någon som peppar en när man har lust att stoppa in kexet godiset ja du vet allt det där man inte ska äta ...så det är bara att hänga på ....och DU är ju oxå på god väg ...tränar och försöker att äta nyttigt...älskar dig ...

2009-01-15 @ 21:41:00
Postat av: Jenny

Jag skrattar!

Du är strong som kämpar på!

Kramkram

2009-01-17 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0