Har du sovit på två veckor?

Hej hopp!

I dag är jag trött, det blev inte bättre av att grannen på jobbet kom in och sa att det såg ut som om jag inte sovit på 2 veckor. Helt plötsligt var jag inte bara trött utan även sleten och närmare död. I bland är det sådant man behöver höra. Vi får se om kaffe kan hjälpa min kropp att vakna till liv. Vi får hoppas!

I dag har det varit hantverkare ännu en gång på jobbets lager. Dom har mött och filmat i rör och hittat felet, skönt. Dem ska dock inte åtgärda taket förens på Torsdags så jag hoppas det inte kommer några monster regn mer! Nu ringde även fastighetsägaren och frågade om vi behövde hjälp att ställa tillbaka hyllorna och sådant på lagret. Snällt! Så det kommer folk och hjälper mig med det också. Jag tror jag kanske skärmade honom lite? Jag ser ju faktiskt ut som om jag inte sovit på 2 veckor..

I kväll ska vi ut med Andreas jobb, vi ska åka båt och äta räckor på Öresjö. Ska bli trevligt! Jag har dragit kanske vinstlotten och ska köra hem, dricker jag så lär det väl se ut som om jag inte sovit på 2 månader!

Nu ska jag plocka upp varor!

Hejsansvejsan!

ps. Det är mammas fötter på bilden i det förra inlägget. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0