Klant Emma!

I går gjorde jag det ännu en gång, söker man på klant på google så kommer det nog upp "Emma Hörnberg, Sverige". Fy fan va jag hatar att jag ALLTID klantar till det. Jag slår mig, skadar mig,  tappar saker, gör sönder saker hela tiden. För några veckor sedan gjorde jag sönder luckan till sopskåpet, inte nog med att luckan gick sönder den hamnade på min näsa med. Ajaja. Och ni kommer väl ihåg spray limmet i ögat? Klant Asell! I går gjorde jag sönder luckan till tvättmaskinen.. Eller, själva handtaget...*suck* Andreas sa i går att han inte hinner med att laga i den takten jag gör sönder saker.. Och det har han nog rätt i... Tyvärr! Men hur slutar man att vara en klumpeduns som gör sönder allt? Man har väl en sådan period när man är typ 14 men jag är ju 22 borde inte det vara slut nu? Eller? :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aj då! Och jag var inte ens i närheten...

2009-07-10 @ 18:11:59
Postat av: Ia

Då är vi ganska lika du och jag.. Jag kan inte laga mat utan att antingen skära eller bränna mej

2009-07-10 @ 22:06:58
Postat av: My

Då delar vi nog den klantplatsen på google du och jag :)

2009-07-17 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0