Torsdag!

I dag är det torsdag, det är 16 dagar plus i dag kvar att jobba innan det blir fyra härliga veckor av avkoppling semester!
Bara ordet semester är ju underbart! Jag är väldigt glad över att jag har ett jobb, jag trivs väldigt bra på mitt jobb MEN semester är verkligen välbehövligt nu. Så vecka 31 den 27 Juli då har jag semster!

Åkte med Andreas till jobbet i morses, jag är verkligen alldels för morgon trött för att åka med honom egentligen. I dag var det bara att ta på sig kläderna, borsta tänderna och ner med sminket i väskan. Sen åka! Det slutade med att jag åkte i mina (läs mammas.) rosa foppatofflor  och i fel linne. Egentligen gör inte dom knallrosa fopatofflorna mig något om jag inte skulle gå till stan efter jobbet. Men jag orkar inte bry mig ändå. Jag har smurfskor! Det är skönt! (Andreas ska hem efter jobbet, han får ta med sig mina riktiga skor tillbaka till stan...)

Som att jag åkte med Andreas till jobbet i morses blev det en liten promenad från hans jobb till mitt jobb. Det är skönt, då hinner man vakna, få lite frisk luft och även lite morgonsol på sig!


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0