Bra helg.

Helgen har varit underbar, Jag älskar verkligen detta vädret!

Vi har badat, åkt båt, solat, grejat med båten och även åkt ring efter båten. Det är riktigt skoj faktiskt!
Mer sådan helger vill vi ha! Vi fick till och med mamma ut på sjön i ringen. Och roligt hade hon! :D

Nu är det 4 veckor kvar tills semester, jag längtar! Det kommer att gå fort! Semester är bra grejer!

Efter jobbet ska jag till knalleland och byta min bikini, St 36 är för litet, det är bra att kolla storlekar innan man köper dem! :) Sen ska jag hem till alten och läsa i min bok. Det var ju det jag skulle gjort i helgen men massa annat kom ju upp i stället! :)

Kraaam på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar på att få åka igen ...L

2009-06-29 @ 22:45:38
Postat av: Jenny

Det gav mersmak alltså Tina... L

2009-06-30 @ 12:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0