Fika men inget kvällsdopp!

Hej hallo tja! :)

Efter jobbet blev det som sagt var fika med Sandra och Emma, Mycket trevligt. Vi tog stam fiket Viskan där det som vanligt var mycket folk. Sandra var gullig och bjöd mig på fika. En försenad födelsedagspresent sa hon. Tack så mycket vännen! OCh det var som vanligt lika roligt och se Emma. Det borde bli oftare!! 

Har gått hela dagen och varit sugen på att bada och när jag väl kommer hem så har Andreas och Martin varit ute och åkt båt hela eftermiddagen. Dom hade även åkt ring. FUSK! Nu ligger dom båda två på var sin soffa och kollar på Family gay. Jag vill bada, men ingen vill följa med. .. Inte kul o bada själv ju! Aja, det kommer mer sommarkvällar och mer kvällsdopp!

Nu ska jag ladda in lite bilder från Midsommar på www.mjoshult.se


Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Ingen torsdagskväll för mig i alla fall, jag jobbar sent i dag.

2009-06-25 @ 09:33:18
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0