Jordgubbstårta, sol och prinsessor!

Hej vänner!



I dag är det en bra dag, dock är jag lite smått avensjuk på alla dom som ligger vid havet eller vid sjön och solar. Men min tid den kommer den med. Har haft en mysig lunch tillsammans med Jennie och Noah. Fick ett samtal precis när jag skulle på lunch om att det fanns Jordgubbs tårta och kaffe! Vem säger nej till ett sådan erbjudande!? :) Sen att man fick spendera lite tid med sis och hennes lilla Noah det var ju bara en stor bonus. Kul att vi har kommit varandra närmare. Roligt Roligt!

I dag efter jobbet ska jag fika med Emma och Sandra. Mycket trevligt! :) Hoppas det finns plats nere vid Viskan. Det är sådan här dagar man vill bo i stan, tänk ett glas vin i stället för en kaffe? Fast om man bor i stan kan man inte ut och åka båt när man vill och ha naturen så nära som vi har! Jag trivs på landet! :) Men i bland kan det vara gott med ett glas vin! ;)

Saknar även min kära prinsessa Cecilia! Hittade massa roliga bilder på henne och hennes prins. Jag tror dom har det bra på Ios, det såg ut som att Ios var en bra lekplats för herr Fransson! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0